Ang. att förlora oskulden

Idag fick jag reda på en sak som gjorde att jag nästan hamnade i någon sorts koma. Kom verkligen i chocktillstånd. Känns verkligen som att jag levt i en lögn fram tills idag. 

Innan ni läser denna text vill jag uppmärskamma er att jag inte tycker det är något fel alls med att förlora oskulden i en tidig ålder. Alla får väl göra som dom själva vill.
Men det jag tycker är lite sorgset är när folk gör det med människor dom inte tycker om. Det är två helt olika saker att göra det med sin pojkvän och en kille man plockat från stan. The main reasons är väl att din pojkvän faktiskt bryr sig om dig, medan killen du plockat bara är ute efter ett engångsligg. Hur får det egentligen er att känna er?
Jag skulle känna mig som smuts. Alla kanske inte skulle göra det - men det här är min personliga åsikt.

Iaf. Saken jag fått reda på är att de flesta jag känner faktiskt har förlorat oskulden. Var inte vi typ 12 år nyss? Vi växer väldigt fort må jag säga... Och sedan var det några som berättade om när dom förlorade sin oskuld, och när man fick höra med vem blev man ju inte lite förvånad. Tänker inte skriva ut det på bloggen, men att ha sex med folk som är 18+ när man tappar sin oskuld... Kom igen tjejer, har ni ingen självkänsla alls?

Det här är inte en peek mot någon. Alla får göra så som dom själva vill. Jag själv tycker dock att man ska ha sex med sin pojkvän/flickvän eller någon annan man gillar. Iaf första gången. För att göra det speciellt, typ.

Vet att det hela lät helt töntigt. Men ja, puss.


Jag och Alma igår.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0