American Pie

Igår var jag ju och såg American Pie med Sofia och Alexandra, vill bara säga att den var gryyyym! Skrattade som fan, seriöst.

Iallafall, back till nuet. Har precis kommit hem från träningen.
Idag har det varit en najs dag, vaknade upp hemma hos bästavännen, det blev fix lite snabbt, sen stack vi hem till Johanna, var där hela eftermiddagen och bakade 100 st kanelbullar, hahahaha. Satsare säger jag bara!
Efteråt åkte vi till dansen runt 6 och var där till 8, sen åkte jag hem.
Så nu sitter jag här. Ska snart sova eftersom att jag ska upp klockan halv 6 imorgon, man ba greeeat.
Men det blir nog kul när jag väl är där, fast just nu känner jag mig ganska otaggad. Well, well. 

Ska se big brother nu sen ska jag sova, ha en bra dag allihopa.



Älskar dig bästavän, du ställer alltid upp för mig och jag vet ärligt inte vad jag skulle göra utan dig.
Jag vet att många säger att dom älskar varandra utan att mena det, men jag menar det verkligen.
Du är min andra halva, jag behöver dig för att kunna fungera. Kan inte ens föreställa mig ett liv utan dig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0