Your so dangerous.

Tjena tjena.
Börjar faktiskt bli lite nöjd med designen, den är fortfarande långt ifrån klar men nu börjar det iallafall att likna något. Nu har jag kommit hem från att ha träffat Elina, var inte med henne sådär jättelänge men det var ändå ganska trevligt.
Nu sitter jag här under täcket och försöker värma mig, ska snart ta något att äta till middag sedan fortsätter jag väl med designen.

Apropå betygen som vi alla fått idag så är jag ändå ganska nöjd. Jag fick 175 poäng, och det är jättebra tycker jag! Synd bara med det där nya skolsystemet, att man får så låga betyg osv... Men nästa termin är det ju även lättare att få bättre betyg, så då blir det kött.

Är dock ganska besviken på resultatet i SO. Jag hade ju analyserat osv, ändå fick jag bara ett D. Nästa termin blir det C fan! 

Men nu ska jag gå och äta, vi hörs.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0