You make me feel good.

Goooodmorgon!
Nu har jag varit vaken en stund. Har sett ett avsnitt av Vampire Diaries och fanimig vad den är bra.
Gah, stefan är så snygg!
Har även duschat också, så känner mig lite sådär fresch. ;)

Idag ska jag bara sitta och chilla nu på förmiddagen, sedan runt 2-3 ska jag gå och köpa comviq, eftersom mitt har gått ut. Sedan träffar jag upp Carro och två killar typ, eller så blir det bara Carro... Vettefan, knas. 
Vi ska iallafall se på bio typ, hehe.

Helgen kommer bli riktigt awesome, I hope.. Ska ringa runt lite folk snart och se om någon vill träffas osv... Kanske träffar Melissa (Om hon kan, har inte pratat med henne?). 

Nu får ni ha en fortsatt bra dag, jag ska fortsätta se Vampire Diaries sedan ska jag börja fixa mig osv. 
Kanske slänger in ett till inlägg innan jag drar, puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0