Tips på bra serier

Gossip Girl
Den låter jättetöntig, jag vet. Men den är allt annat än töntig!
Gossip girl handlar om ett gäng ungdomar som bor i Upper East Side i Manhattan, ett snobbställe för ja... snobbar.
Där bor dom och går i skola osv. Det händer massor med drama, seriöst! Tex ett par blir tillsammans, sen visar det sig att dom är halvsyskon och har en lillebror tillsammans, så ska dom fortsätta vara tillsammans osvosv. 
Serien är underbart bra för tjejer mellan 12-16 skulle jag tro, fast i vissa fall kan den även vara lite lång tråkig. Kanske inte den bästa serien jag sett, men bra är den. :)



Pretty Little Liars
Helt seriöst... Finns fan ingen bättre serie!
Den har allt i ett. Gah, får damp för att den är så himla bra!
Handlingen är väldigt invecklad så jag orkar inte förklara för då kommer den låta jättedålig.

Serien är lite seg det första avsnittet, men sedan på avsnitt 2.. då jävlar! 
Den kan verka lite konstig i början eftersom att man typ "kastas rakt in" i serien.
Men den är jättebra så jag tycker verkligen ni ska ge den en chans.



Awkward.
Awkward. är en jättebra serie. Den har väldigt mycket humor i sig men även lite gnutta seriöst drama.
Riktigt bra för dom som kanske inte gillar värsta drama serien.
Serien är riktigt ny så det har bara kommit 1 säsong sålänge, sen var det oklart om dom skulle stänga ner den eller inte. Hoppas verkligen inte!
Rekommenderar den starkt, sjukt bra. ;)
Den handlar om en tjej som heter Jenna Hamilton, en lite av en nörd. Hon börjar bli populär, och det får sina konsekvenser. Ja, ni får se själva helt enkelt. 

Som ni kanske inte visste så är jag en serie freak, kollar på jättemånga serier samtidigt och därför kommer jag skriva väldigt mycket om dom hehe.
Just nu ser jag på Vampire Diaries, har precis avslutat säsong 5 på gossip girl och väntar på att nästa säsong kommer ut. 

Men vi ses senare. Chao! :]


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0