Love the pain

Nu har jag äntligen kommit hem efter att ha varit på landet i ca 2 dagar, seriöst gaahh!
Känner mig lite efterbliven som har missat jättemycket på 2 dagar... 
Någon dum unge har tex gjort en skvallerblogg om folk på våran skola, är även med där så det är ju inte sådär jätteroligt. Känns lite som ett avsnitt av Gossip Girl haha.

Just nu sitter jag och försöker se på Vampire Diaries, men det funkar inte sådär bra precis. Min dator fuckar upp sig typ. 

Vet inte vad jag ska göra imorgon, ska försöka få tag i Sofia och träffa henne. Överimorgon är det ju även nyår, NAJS! Längtar som fan till 2012, 2011 har ju inte precis varit mitt år... Får hoppas att det blir bättre.

Orkar inte leta upp bilder så det här inlägget får bli lite tråkigt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0