It's burning inside me.

Många av er som kanske inte känner mig så bra vet nog inte att jag faktiskt älskar att dansa på fritiden.
Just nu dansar jag tre gånger i veckan, men efter jul kommer jag även börja dansa på söndagar!

Dans har i stort sett varit något som funnits där genom hela mitt liv. Jag har dansat så länge jag kan minnas, allt från balett och jazz till street dance. För tillfället dansar jag disco och street dance men jag känner ändå att jag satsar lite mer på disco. När folk frågar mig vad jag dansar och jag säger disco brukar dom oftast kolla snett på mig, eftersom dom antingen tror att disco är sånt där man dansade på 70-talet. Men det är det verkligen inte!

Lite exempel på discodans.




De här två tjejerna är jävligt duktiga!




Mina två typ förebilder inom disco är Cassandra Arnmark och Isa Tengblad, dom är jätteduktiga. 

Om man fortfarande inte förstår det "fina" med disco kan man gå och skjuta sig själv.


Kommentarer
Siri / The Lion Queen

sv: hej, ja du kan inte ha rutor i menyn om du har en hel blogg, annars får du ändra färgen på rutorna, det är det att dom inte syns bara!

2011-12-22 @ 18:55:25
URL: http://thelionqueen.blogg.se/
Matilda

sv; ja ibland haha :)



Vilka dagar tränar du?

Ska du satsa på en karriär inom dansen? xd



fin blogg!

2011-12-23 @ 12:21:22
URL: http://mkros.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0