Fix och trix

Fixat lite smått med designen som ni kanske har märkt.
Kommer inte kunna skaffa fram en header eller en meny på ett tag, kommer heller ha väldigt många bildlösa inlägg.
Varför det kommer bli så är helt enkelt för att jag inte har en kamera, ännu.
Har dock önskat mig en digitalkamera (vill inte ha en systemkamera) i julklapp så vi får se hur det blir med det. ;)

Ni kanske undrar varför jag sitter och bloggar kvart i 8 på morgonen och det är helt enkelt för att jag inte börjar förens klockan 9 och jag visste inte om det så jag satte alarmet helt fel osv, så nu sitter jag här, uppe. Helt ensam.

Men ska börja sminka mig osv nu sedan ska jag börja gå mot skolan.
Puss.


En halvbra cambild på mig, Charlotte och Clara haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0