Farväl min goda vän



Den här lille vännen och jag har gått igenom mycket tillsammans. 
Alla dessa gånger som jag har fått allt för tunga skolböcker att bära på så har han hjälpt mig, min söte lille Adidas.
Han har dock genomlidit alldeles för mycket, ja ni ser ju själva. Mycket klotter och en viss Kevin har han fått genomlida, men min fina väska klarar allt! Förresten kanske "han" är en hon, med tanke på färgen...

Nu säger jag farväl till väskan. Efter nästan 1,5 år av kärlek så är våran vänskap över. Nu väntar nya väskor.
Ska faktiskt köpa en ny väska nu på julen! Den kommer nog vara lite mer en i mängden, svart och tråkig osv.

Vi hörs, nu ska jag gå och spola ner honom i toaletten.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0