Fall through space

Hej på er!
Har inte haft sådär jättemycket blogglust idag, dels för att jag har fixat med Sofias nya blogg och dels för att jag helt enkelt inte orkade. Sorry about that.

Idag har jag inte gjort någonting alls faktiskt, men det var ändå ganska skönt eftersom det är dan efter doppardan eller vad man ska säga, och då är det trevligt att bara mysa och umgås med familjen. ;) 
Fast det har jag inte heller gjort... 
Just nu sitter jag i soffan och myser med Jonny, Eva och Janne. Självklart har jag datorn i knät så jag missar inga uppdateringar osv på facebook.

På riktigt skulle jag faktiskt inte sitta och nolifea idag, utan jag skulle ju träffa Carro men Rakt Av jäveln var ju tvungen och gå på någon jävla konsert. Får psykbrott på honom, ville ju så gärna träffa Abo Hassan.♥ Haha, driver men ändå!! Får väl träffa dom i veckan helt enkelt.

Nu ska jag fortsätta se på Ensam hemma samt bestämma lite för morgondagens planer.
Kanske borde jag klippa mig?
Vi får se helt enkelt!
Ha en bra dag allihopa, hejdå!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0