Amagad

Haha känner mig riktigt fail som irrat omkring hela dagen och trott att det varit söndag, sedan kollade jag på datorns kalender aldelles nyss och fick panik över att det var måndag.
Sedan upptäckte jag att klockan var över 12 och att måndagen precis börjat.
Nu sitter jag och har panik över att klockan är 1 och jag är jättepigg.

Sitter även och funderar över vad jag ska göra den här veckan. Imorgon (eller borde jag säga idag?) så ska jag antingen slagga hos Tilde eller så åker jag till landet. Åker jag till landet kommer jag vara borta hela veckan, and that sucks. Får hoppas att jag slipper det och kan istället njuta över lovet här i Stockholm. 
En sak som är bra med landet är att jag får träffa Emilia, inte träffat tjejen på jättelänge och saknar henne faktiskt!

Vi får se vad livet har att erbjuda, nu ska jag se ett till avsnitt av gossip girl sedan ska jag gå till ro. 
Godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0